TERMÉSZETES NÖVÉNYI ÖSSZETEVŐK

2020.12.01

"Orvos vagyok és hiszek hivatásom szentségében. Ennek ellenére új lehetőségek követése mellett döntöttem, és új összetevőket próbáltam ki új receptúrák feltárása érdekében. Az élet új lehetőséget adott nekem, amit elfogadtam, és ezt az utat választottam. Imádom a munkámat, amit életem során elvégeztem. Tekintettel arra, hogy mindez mit tesz lehetővé, hiszem, hogy sok ember számára kell enyhülést hoznom. Az életem és a munkám egy új lépés előre. Ez a filozófia meghozta újabb gyümölcsét. Hátra hagytam a FARMASI örökségének szépségét a következő generáció számára."Dr.C. Tuna

Dr. Cevdet Tuna Aranyszabályok:

- A termékek nem tartalmaznak parabéneket, triclosant és nehézfémeket.

- Nem tartalmaznak foszfátokat, formaldehidet és ftalátokat.

- Minden termék bőrgyógyászatilag tesztelt.

- Minden termék fejlesztése a FARMASI laboratóriumaiban történik.

- A termékek nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket.

- Az összes gyártási folyamat megfelel a GMP (Good Manufacturing Practice) szabályainak .

- A termékekhez nem használnak védett és veszélyeztetett növényeket.

- A termékek nem tartalmaznak genetikailag módosított (GMO) összetevőket.

- Egyetlen terméket sem teszteltek állatokon.

- A ROLL-ON termékek nem tartalmaznak alumíniumot.

- A SkinTrends termékek az ECOCERT vállalat természetes ökológiai összetevőit tartalmazza.

1950-ben Dr. C. Tuna, családjával közösen, kozmetikai céget alapított, amely jó minőségű és "egészséges" termékeket hozott el az embereknek, valamint stabil jövőt biztosított. A FARMASI gyár Omerli-ben, Isztambulban épült meg, dombokkal és erdőkkel körülvéve, több mint 2000 féle terméket gyártnak.

A FARMASI 130 országba exportálja termékeit, 400 millió fogyasztóval és több mint 50000 értékesítési hellyel rendelkezik.

2010-től a FARMASI megváltoztatta értékesítési rendszerét és saját Multi-Level Marketing-et hozott létre, amely a Törökországban szerzett értékesítési tapasztalatokból merített. Ez a lépés dinamikusan beindította a FARMASI termékek eladását. Jelenleg a FARMASI termékeit már 25 országban értékesítik MLM hálózaton keresztül, és az eladás mennyisége, valamint az országok száma gyors tempóban növekszik.

Stílusos dekorációk © Minden jog fenntartva 2020
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el